hARi InI

Free Blog Content

Mai La Kita Sembang2






Stok Arnab Untuk Dijual
Buat masa ni blom ada stok untuk dijualbeli. tunggu kalo ada usha kat sini jer...

Kenapa TUPPERWARE?
-bermutu
-tahan lama
-bebas toksik
-selamat

Dapatkan barangan bermutu dari jenama TUPPERWARE dari kami, 019-2243423
Digital Printing / fast print / offset print Photocopy/Graphic design/Web Design/Powerpoint Presentation/Computer hardware/ software/Office Equipment/Computer consumables/Type setting / printing,Laminate / binding / print / scan / fax Banner / bunting / streamers/Premium Gifts/Business card/ rubberstamp/Wedding card.

www.redonetech.wordpress.com

IKLAN LAIN
Produk makanan kesihatan dan Kecantikan.

www.primaalliance.blogspot.com

Susu Kambing Plus Collagen. Minuman untuk kesihatan dan kecantikan.Produk Bermutu dan Halal edaran Prima Alliance Network

MYkampage agro project- 3rd PPhase
Friday, January 9, 2009

tu dia , dah namapak bayang dah "banglo" yang bakal siap


bumbung sudah pasang, dinding sudah cantik.....
tgh dok ejas nk pasan lantai pulak...rumah mestiada lantai..takkan nk tidoq atas simen jer

walaweeehhh..siap bilik2 lagi..tapi awat dinding bilik jarang2???.. senang nk tgk org tidoq kottt..


banyak duit aku beli kayu, papan ni sumer???...hehehe mana adaaaaa.. kayu tu dok ada dah..terbiar kat belakang rumah aku tu...papan tu sume biasaklaaaa..aku p selongkaq tempat buang sampah kat area taman perumahan aku tu...ada orang buang almari baju.. so aku pun angkut bawak balik laaa(angkut masa gelap subuh....hehehe orang tak nampak..kalo tak kantoi ler...malu gak ku nih....)..lepas dismantel sumer part..ini laaaa hasilnyaaa... kira ok apa..bleh wat banglo sebijik...
posted by MYkampage @ 12:26 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
'Create
Aku Ler Nih

Name: MYkampage
Home: Sungai Petani, Kuala Ketil, Kedah, Malaysia
About Me: Sedang belajar menternak arnab....
See my complete profile
Cerita yang baru
Arkib Blog
GeNg ArNaB
Template by

Blogger Templates

BLOGGER

Tetamu
widgeo.net