hARi InI

Free Blog Content

Mai La Kita Sembang2






Stok Arnab Untuk Dijual
Buat masa ni blom ada stok untuk dijualbeli. tunggu kalo ada usha kat sini jer...

Kenapa TUPPERWARE?
-bermutu
-tahan lama
-bebas toksik
-selamat

Dapatkan barangan bermutu dari jenama TUPPERWARE dari kami, 019-2243423
Digital Printing / fast print / offset print Photocopy/Graphic design/Web Design/Powerpoint Presentation/Computer hardware/ software/Office Equipment/Computer consumables/Type setting / printing,Laminate / binding / print / scan / fax Banner / bunting / streamers/Premium Gifts/Business card/ rubberstamp/Wedding card.

www.redonetech.wordpress.com

IKLAN LAIN
Produk makanan kesihatan dan Kecantikan.

www.primaalliance.blogspot.com

Susu Kambing Plus Collagen. Minuman untuk kesihatan dan kecantikan.Produk Bermutu dan Halal edaran Prima Alliance Network

anak cipan dah besaqq....nk boh nama apa yer?..any suggestion??
Sunday, July 4, 2010
oleh kerana xder kamera, lama gak x update..hehehe nak update kene ada gambaq br syok...dl pakai SE tu gambaq ok skit..tp dah takde, pakai jer laa kamera communicator aku nih...hehehe janji ada gambaq....

so ni laaa..7 ekoq anak arnab kami yang dah makin besaq dah..termasuk laa yang telinga sebelah tu...sihat gak dia...cuma yang putih tu jer bebaru ni patah kaki..terperlus jaring sangkaq...tp dia pon aktif jer...kira ok laaa tu....

aku pon dh x tau nk letak nama apa kat depa ni..sapa2 tolong bagi idea sat nak boh nama apa kat depa 7 beradik nih...




yang ni paling aktif...keja dok melompat jer.............. ni laa ropanya si teling sebelah...comel woooo..

patent corak sama cuma sekoq tompok kelabu sekoq tompok hitam

yang ni ler patah kaki tu..tp setakat ni dah sembuh dah skit...dah x terkulai lagi dah....
posted by MYkampage @ 8:09 PM  
1 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
'Create
Aku Ler Nih

Name: MYkampage
Home: Sungai Petani, Kuala Ketil, Kedah, Malaysia
About Me: Sedang belajar menternak arnab....
See my complete profile
Cerita yang baru
Arkib Blog
GeNg ArNaB
Template by

Blogger Templates

BLOGGER

Tetamu
widgeo.net