hARi InI

Free Blog Content

Mai La Kita Sembang2






Stok Arnab Untuk Dijual
Buat masa ni blom ada stok untuk dijualbeli. tunggu kalo ada usha kat sini jer...

Kenapa TUPPERWARE?
-bermutu
-tahan lama
-bebas toksik
-selamat

Dapatkan barangan bermutu dari jenama TUPPERWARE dari kami, 019-2243423
Digital Printing / fast print / offset print Photocopy/Graphic design/Web Design/Powerpoint Presentation/Computer hardware/ software/Office Equipment/Computer consumables/Type setting / printing,Laminate / binding / print / scan / fax Banner / bunting / streamers/Premium Gifts/Business card/ rubberstamp/Wedding card.

www.redonetech.wordpress.com

IKLAN LAIN
Produk makanan kesihatan dan Kecantikan.

www.primaalliance.blogspot.com

Susu Kambing Plus Collagen. Minuman untuk kesihatan dan kecantikan.Produk Bermutu dan Halal edaran Prima Alliance Network

MYkampage agro project- new bunnies
Wednesday, February 4, 2009
minggu lepas aku ada keja kat kl, so aku pakat ngan adik aku kat shah alam tu untuk p cari arnab, makkk oooi..puas aku tpon semua pengiklan dalam mudah.com tu nk beli arnab tp sumer cakap abih..adusss...last aku p kt amcorp mall sbb ada satu farm tu dia bukak kiosk kat situ tp ari tu dia x bukak pulaaak..aku dah mati akai dah....ingat nak ler dpt spesis lembah kelang plak...

last sekali aku tpon satu amoi kat ampang...dia kata ada stok...perrrrggghhhh.....selamat aku... rega ia pon ok..dari amcorp mall..kami shooot terus ke ampang.. tunggu dia kat tesco ampang...dia mai bawak kami p rumh dia...fulamak...sebijik rumah teres dia buat kandang arnab jer..ishh..ish..ishh.. arnab dia x ler byk sangat tp buleh laaa jugak..dalam 25 ekoq...

pilih punya pilih..akhirnya kami beli 4 ekoq..RM250... aku ambik sepasang..adik aku aambik sepasang... so ni laaa bunny yang dibawa khas dari lembah kelang untuk menyertai penghuni di 'banglo' aku tuhhhh
putih + brown


brown + white
posted by MYkampage @ 9:33 PM  
2 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
'Create
Aku Ler Nih

Name: MYkampage
Home: Sungai Petani, Kuala Ketil, Kedah, Malaysia
About Me: Sedang belajar menternak arnab....
See my complete profile
Cerita yang baru
Arkib Blog
GeNg ArNaB
Template by

Blogger Templates

BLOGGER

Tetamu
widgeo.net