hARi InI

Free Blog Content

Mai La Kita Sembang2






Stok Arnab Untuk Dijual
Buat masa ni blom ada stok untuk dijualbeli. tunggu kalo ada usha kat sini jer...

Kenapa TUPPERWARE?
-bermutu
-tahan lama
-bebas toksik
-selamat

Dapatkan barangan bermutu dari jenama TUPPERWARE dari kami, 019-2243423
Digital Printing / fast print / offset print Photocopy/Graphic design/Web Design/Powerpoint Presentation/Computer hardware/ software/Office Equipment/Computer consumables/Type setting / printing,Laminate / binding / print / scan / fax Banner / bunting / streamers/Premium Gifts/Business card/ rubberstamp/Wedding card.

www.redonetech.wordpress.com

IKLAN LAIN
Produk makanan kesihatan dan Kecantikan.

www.primaalliance.blogspot.com

Susu Kambing Plus Collagen. Minuman untuk kesihatan dan kecantikan.Produk Bermutu dan Halal edaran Prima Alliance Network

brownie mendahului....
Tuesday, July 27, 2010
baru semalam wat posting ibu2 yg dok 'Q' nak beranak, tetiba pepagi nih brownie dengan selambanya melakukan upacara pecah tanah dengan kelahiran 5 ekoq. petang kemarin tgk sel dia bersih jer..pagi ni bersepah dengan bulu, perggghh semalam jer dia buat operasi, tp masalah si brownie ni dia x reti jd ibu walaupun dah 2 x beranak..dia x reti nk bagi susu, kena manual feeding jgk ler nmpk gayanya.....ni laa gambar yang sempat di snap tadi






ni plak si tompok dok cabut bulu ni ...dia cabut bulu lagi banyak pada brownie tp tgk tak beranak pon..saja wat gempaq kot..dak pon dia jeles kat brownie.....dengan gaya keibuan, tp blom berhasil....


tu ...tgk bulu yg kat bawah tu..punya laaa byk...
posted by MYkampage @ 10:31 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
'Create
Aku Ler Nih

Name: MYkampage
Home: Sungai Petani, Kuala Ketil, Kedah, Malaysia
About Me: Sedang belajar menternak arnab....
See my complete profile
Cerita yang baru
Arkib Blog
GeNg ArNaB
Template by

Blogger Templates

BLOGGER

Tetamu
widgeo.net