hARi InI

Free Blog Content

Mai La Kita Sembang2






Stok Arnab Untuk Dijual
Buat masa ni blom ada stok untuk dijualbeli. tunggu kalo ada usha kat sini jer...

Kenapa TUPPERWARE?
-bermutu
-tahan lama
-bebas toksik
-selamat

Dapatkan barangan bermutu dari jenama TUPPERWARE dari kami, 019-2243423
Digital Printing / fast print / offset print Photocopy/Graphic design/Web Design/Powerpoint Presentation/Computer hardware/ software/Office Equipment/Computer consumables/Type setting / printing,Laminate / binding / print / scan / fax Banner / bunting / streamers/Premium Gifts/Business card/ rubberstamp/Wedding card.

www.redonetech.wordpress.com

IKLAN LAIN
Produk makanan kesihatan dan Kecantikan.

www.primaalliance.blogspot.com

Susu Kambing Plus Collagen. Minuman untuk kesihatan dan kecantikan.Produk Bermutu dan Halal edaran Prima Alliance Network

Bunny Kene Penyakit
Saturday, February 14, 2009


semalam aku tgk salah seko arnab aku ni cam x selesa jer duduk..asyik dok gigit kaki dia jer..so aku pon cek laa..tgk...ishhh awat bulu kaki dia makin kurang nih..siap ada kuping kecik cam kelemumur jer..sian plak aku,...bila aku tanya kat sifoo dlm forum bicarajutawan tu dia kat symptom kurap...alamaaakk..kena kurap pulokk...dia suggest aku letak minyak lauk kater org kedah..hehehe minyak goreng ikan laaa....then malam tu aku wat ler apa yang dia suggest....



alih2 pagi tadi sekoq lagi jadi macam tu jugak..tp x srius mcm yg pertama tuh..aku asingkan 2-2 sekali...aku lumur minyak lauk tu kat mana yng affected tuh...mai opis..opimate aku plak suh aku letak minyak kelapa dara plak.... siap malam ni aku lumuq minyak kelapa dara pulakkk...

ishhh..ishhh..tu laaa..sayang wooo..dua2 tu baka lion head tuh.....
posted by MYkampage @ 1:02 AM  
1 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
'Create
Aku Ler Nih

Name: MYkampage
Home: Sungai Petani, Kuala Ketil, Kedah, Malaysia
About Me: Sedang belajar menternak arnab....
See my complete profile
Cerita yang baru
Arkib Blog
GeNg ArNaB
Template by

Blogger Templates

BLOGGER

Tetamu
widgeo.net