hARi InI

Free Blog Content

Mai La Kita Sembang2






Stok Arnab Untuk Dijual
Buat masa ni blom ada stok untuk dijualbeli. tunggu kalo ada usha kat sini jer...

Kenapa TUPPERWARE?
-bermutu
-tahan lama
-bebas toksik
-selamat

Dapatkan barangan bermutu dari jenama TUPPERWARE dari kami, 019-2243423
Digital Printing / fast print / offset print Photocopy/Graphic design/Web Design/Powerpoint Presentation/Computer hardware/ software/Office Equipment/Computer consumables/Type setting / printing,Laminate / binding / print / scan / fax Banner / bunting / streamers/Premium Gifts/Business card/ rubberstamp/Wedding card.

www.redonetech.wordpress.com

IKLAN LAIN
Produk makanan kesihatan dan Kecantikan.

www.primaalliance.blogspot.com

Susu Kambing Plus Collagen. Minuman untuk kesihatan dan kecantikan.Produk Bermutu dan Halal edaran Prima Alliance Network

DuGaAn..
Monday, February 23, 2009
ni lps mkn kat kemang, jakarta...



ni kat masjid puncak, jln ke bandung...

ishh..lama x update...actually aku baru balik dari jakarta semalam, seminggu kat sana, kerja laa incik..apa lagi...try gak cari arnab kat sana..mak oiiii kat satu tempat tu..punya laa banyak org jual arnab..dari kecik smp dh nak mampooss pon ada...macam jenis,...murah palak tu..sekitar Rp60,000 jer....ish..ish..nasib baik x bleh bawak balik..kalo tak aku dah borong sumer...hahahah

sampai kat mesia..alamak berita sedih pulak..dah laa yang dua ekor kene kurap tu blom lega lagi...sekoq lagi plak patah kaki..terperlus lubang..adusss..."lion head" plak tuh....cobaan..cobaan...
posted by MYkampage @ 10:48 PM  
1 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
'Create
Aku Ler Nih

Name: MYkampage
Home: Sungai Petani, Kuala Ketil, Kedah, Malaysia
About Me: Sedang belajar menternak arnab....
See my complete profile
Cerita yang baru
Arkib Blog
GeNg ArNaB
Template by

Blogger Templates

BLOGGER

Tetamu
widgeo.net