hARi InI

Free Blog Content

Mai La Kita Sembang2






Stok Arnab Untuk Dijual
Buat masa ni blom ada stok untuk dijualbeli. tunggu kalo ada usha kat sini jer...

Kenapa TUPPERWARE?
-bermutu
-tahan lama
-bebas toksik
-selamat

Dapatkan barangan bermutu dari jenama TUPPERWARE dari kami, 019-2243423
Digital Printing / fast print / offset print Photocopy/Graphic design/Web Design/Powerpoint Presentation/Computer hardware/ software/Office Equipment/Computer consumables/Type setting / printing,Laminate / binding / print / scan / fax Banner / bunting / streamers/Premium Gifts/Business card/ rubberstamp/Wedding card.

www.redonetech.wordpress.com

IKLAN LAIN
Produk makanan kesihatan dan Kecantikan.

www.primaalliance.blogspot.com

Susu Kambing Plus Collagen. Minuman untuk kesihatan dan kecantikan.Produk Bermutu dan Halal edaran Prima Alliance Network

ketibaan baru....reunion..
Thursday, March 19, 2009
semenjak dua menjak nih..ramai plak kengkawan dah dapat "baby"..tahniah utk iceburn, zack dan bro.joe atas kedatangan baby2 baru..semoga diorang sumer sihat dan comel...aku plak..ari ni menerima kedatangan ahli baru, adik aku yg kat shah alam tu bwk balik sepasang lagi..kira member lama arnab aku yang dua ekor tuh laa..kami beli sama-sama kat ampang aritu...so ni kira reunion la nih...ahak..ni lah dia sedara-sedara yang baru sampai tuh..


ni sumer arnab pekan nih...tu yg dok dlm sangkar cantik tuh..akunyer arnab kg..hehehe dok dlm reban jer laaaa.....

dok tgh confuse...kat mana laa kita nih....

yang betina..tgh control ayu...haha siap pakai bedak kaler brown..kihkihkih
yang ni jantan..ensem..putih plak tuh...tgh control ensem...
posted by MYkampage @ 7:09 AM  
2 Comments:
  • At March 20, 2009 at 2:48 AM, Blogger iceburn said…

    ehehehe... tahniah2~ yang lepas jangan dikenang~
    reunion yer? alumni ler lebih kurang nih~ ehehehe

     
  • At March 20, 2009 at 3:10 AM, Blogger iceburn said…

    kampage aku tengok statistik dari nuffnang, 6hits refer dari blog hang masuk ke blog aku.. tau aper maksudnya???
    membuktikan... blog hang pon ader orang baca~ 6 orang dari blog hang masok ke blog aku~ takderlarr seperti kata2 sesetengah pihak tu, yang hang nih buat blog syok sendiri~ teruskan ber'blog' bro~!!

     
Post a Comment
<< Home
 
'Create
Aku Ler Nih

Name: MYkampage
Home: Sungai Petani, Kuala Ketil, Kedah, Malaysia
About Me: Sedang belajar menternak arnab....
See my complete profile
Cerita yang baru
Arkib Blog
GeNg ArNaB
Template by

Blogger Templates

BLOGGER

Tetamu
widgeo.net