hARi InI

Free Blog Content

Mai La Kita Sembang2






Stok Arnab Untuk Dijual
Buat masa ni blom ada stok untuk dijualbeli. tunggu kalo ada usha kat sini jer...

Kenapa TUPPERWARE?
-bermutu
-tahan lama
-bebas toksik
-selamat

Dapatkan barangan bermutu dari jenama TUPPERWARE dari kami, 019-2243423
Digital Printing / fast print / offset print Photocopy/Graphic design/Web Design/Powerpoint Presentation/Computer hardware/ software/Office Equipment/Computer consumables/Type setting / printing,Laminate / binding / print / scan / fax Banner / bunting / streamers/Premium Gifts/Business card/ rubberstamp/Wedding card.

www.redonetech.wordpress.com

IKLAN LAIN
Produk makanan kesihatan dan Kecantikan.

www.primaalliance.blogspot.com

Susu Kambing Plus Collagen. Minuman untuk kesihatan dan kecantikan.Produk Bermutu dan Halal edaran Prima Alliance Network

new update
Thursday, March 5, 2009
lama dah x tulih nih..skang ni condition projek aku agak slow..aku punya laa bz maklum ler..3 keje skali nak wat....bz...bz...
makin lama aku dok belek arnab aku nih..baru aku perasan, memana yang sakit tu cam tak terurus..bulu berserabai...monyok jer...ni contoh arnab aku yang patah kaki aritu...dulu punya laa comel..skang mak oooiii..berserabut...isk..isk

ni masa tgh sihat wal'afiaat..


ni gambaq masa tgh sakit...
ni ler kaki yang patah tuh..

skang ni kaki tu dah mula sembuh dah..aku pakai ubat kedah jer..pastu balut ngan kain..ikat kuat-kuat..skang ni dah active skit dari dulu...dia dah mau lompat....




posted by MYkampage @ 9:18 PM  
3 Comments:
  • At March 6, 2009 at 3:05 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hello..

    Saudari boleh try kontek Mr Tim dari Truluv berkenaan kaki rabbit yang patah nih. Kalo tak silap, rabbit Mr Tim pun penah custom-made a 'cast' khas untuk kaki rabbit. Maybe saudari boleh dapatkan khidmat nasihat dia ttg nih.

     
  • At March 11, 2009 at 10:23 PM, Blogger iceburn cartello said…

    cuba kongsi apa ubat kedah yang tuan apply kat kaki yang patah tu, sebab tuan cakap arnab tuan tu dah sembuh. ehehehe

     
  • At April 28, 2011 at 11:10 PM, Blogger violetplus said…

    kaki rabbit sy patah la.. camne nak buat ye??

     
Post a Comment
<< Home
 
'Create
Aku Ler Nih

Name: MYkampage
Home: Sungai Petani, Kuala Ketil, Kedah, Malaysia
About Me: Sedang belajar menternak arnab....
See my complete profile
Cerita yang baru
Arkib Blog
GeNg ArNaB
Template by

Blogger Templates

BLOGGER

Tetamu
widgeo.net