hARi InI

Free Blog Content

Mai La Kita Sembang2






Stok Arnab Untuk Dijual
Buat masa ni blom ada stok untuk dijualbeli. tunggu kalo ada usha kat sini jer...

Kenapa TUPPERWARE?
-bermutu
-tahan lama
-bebas toksik
-selamat

Dapatkan barangan bermutu dari jenama TUPPERWARE dari kami, 019-2243423
Digital Printing / fast print / offset print Photocopy/Graphic design/Web Design/Powerpoint Presentation/Computer hardware/ software/Office Equipment/Computer consumables/Type setting / printing,Laminate / binding / print / scan / fax Banner / bunting / streamers/Premium Gifts/Business card/ rubberstamp/Wedding card.

www.redonetech.wordpress.com

IKLAN LAIN
Produk makanan kesihatan dan Kecantikan.

www.primaalliance.blogspot.com

Susu Kambing Plus Collagen. Minuman untuk kesihatan dan kecantikan.Produk Bermutu dan Halal edaran Prima Alliance Network

penempatan sementara kerana upgrade
Monday, March 23, 2009
semalam aku sesaja merajinkan diriku mengrenovatekan kandang arnab aku tuh..aku dok plan nak wat double storey plak..bukan apa..kandang asal tu tinggi sangat..dan arnab aku tu plak suka dok lompat...mcm nk roboh kandang tuh..so aku nk rendahkan sikit..tp struktur asal tu dh x bleh nk ejas dah..so aku wat laaa double storey...maka dengan itu semua penghuni kandang tu terpaksa laaa lepak kat penempatan sementara kat tepi rumah aku tu...takper2..nnt kalo dah cantik nnt aku post gambar..tp skang nih blom bleh tunjuk semua...hehehehe


hehehe...nampak skit cukup laaa


penempatan sementara 1


setinggan terhormat laaa nih...
posted by MYkampage @ 1:47 AM  
4 Comments:
  • At March 23, 2009 at 8:27 AM, Blogger iceburn cartello said…

    bro~ gua salut sama lu~ tak mengalah biar di hentam dengan hebat~
    angkat topi sama lu~!!!

     
  • At March 23, 2009 at 6:57 PM, Blogger Use.. said…

    betul tu bro... aku nih dah lama dok follow blog korang, macam rancangan realiti plak!!! tunggu rabbit tu sumer beranak.. terus berjuang bro..

     
  • At March 23, 2009 at 11:50 PM, Blogger iceburn cartello said…

    huUhuhuH memang nih realiti pon~ ader pendapat tu, bela rabbit nih takleh dijadikan bahan dagangan, kan pendapat nih macam senget jer, macam pendapat orang bangang,
    sebab arnab nih cantik comel, takleh diperdagangkan, ader pulak yg kata takleh dimakan, itu pendapat orang takda iman, dah benda nih halal, makan jer lar... kalau kata geli nak makan takper, jangan la nak ikot pejuang2 asasi orang2 tak beriman, dorang tu takda agama...
    kambing, lembu tu? sebab tak comel, bleh plak makan...
    hUhuhuHuH
    Sorry la, kampage, lu berjuang jer beb, dorang yg dahkaya tu, biar dengan kekayaan dorang, dorang bukan ade bagi duit sesen pon untuk naikkan taraf idop lu...
    yang penting kuatkan semangat, ramai orang yg cuba menjatuhkan orang2 macam kita...

    -----------------------
    penulisan aku mungkin agak radikal, mungkin kerana aku banyak membaca tulisan pak Hishamuddin...
    www.mindabersaru.blogspot.com

     
  • At April 3, 2009 at 5:26 AM, Blogger iceburn cartello said…

    weih bro~ dah siap ker kandang? tak upload pon~ ehehehehhe rahsia nih... eheheheh

     
Post a Comment
<< Home
 
'Create
Aku Ler Nih

Name: MYkampage
Home: Sungai Petani, Kuala Ketil, Kedah, Malaysia
About Me: Sedang belajar menternak arnab....
See my complete profile
Cerita yang baru
Arkib Blog
GeNg ArNaB
Template by

Blogger Templates

BLOGGER

Tetamu
widgeo.net