hARi InI

Free Blog Content

Mai La Kita Sembang2






Stok Arnab Untuk Dijual
Buat masa ni blom ada stok untuk dijualbeli. tunggu kalo ada usha kat sini jer...

Kenapa TUPPERWARE?
-bermutu
-tahan lama
-bebas toksik
-selamat

Dapatkan barangan bermutu dari jenama TUPPERWARE dari kami, 019-2243423
Digital Printing / fast print / offset print Photocopy/Graphic design/Web Design/Powerpoint Presentation/Computer hardware/ software/Office Equipment/Computer consumables/Type setting / printing,Laminate / binding / print / scan / fax Banner / bunting / streamers/Premium Gifts/Business card/ rubberstamp/Wedding card.

www.redonetech.wordpress.com

IKLAN LAIN
Produk makanan kesihatan dan Kecantikan.

www.primaalliance.blogspot.com

Susu Kambing Plus Collagen. Minuman untuk kesihatan dan kecantikan.Produk Bermutu dan Halal edaran Prima Alliance Network

arnab for sale / tukar suka sama suka
Friday, April 10, 2009
setelah agak lama dibela akhirnya aku terpaksa laa nak let go 2 ekoq arnab aku nihatau pun tukar suka sama suka..bukan apa..silap teknikal ketika beli..aku nak beli sepasang..tp atas kejahilan dan kekurangan ilmu..maka aku terbeli dua-dua jantan...hehehe..nasib ler..tp takper..ni lagi satu pengalaman aku...so kalo sesapa berminat terutama area utara ni bleh ler contact aku....aku jual murah2 jer.... atau pun tukar ngan arnab betina...jenis apa x kisah laaa..janji betina..ni ler gambaq arnab aku nih... jgn risau...yang ni sihat wal'afiat...dan dah baligh dah ni..bleh wat menantu dah...InsyaAllah..bebas dari penyakit2 berbahaya...hihihihihi

posted by MYkampage @ 8:41 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
'Create
Aku Ler Nih

Name: MYkampage
Home: Sungai Petani, Kuala Ketil, Kedah, Malaysia
About Me: Sedang belajar menternak arnab....
See my complete profile
Cerita yang baru
Arkib Blog
GeNg ArNaB
Template by

Blogger Templates

BLOGGER

Tetamu
widgeo.net