hARi InI

Free Blog Content

Mai La Kita Sembang2






Stok Arnab Untuk Dijual
Buat masa ni blom ada stok untuk dijualbeli. tunggu kalo ada usha kat sini jer...

Kenapa TUPPERWARE?
-bermutu
-tahan lama
-bebas toksik
-selamat

Dapatkan barangan bermutu dari jenama TUPPERWARE dari kami, 019-2243423
Digital Printing / fast print / offset print Photocopy/Graphic design/Web Design/Powerpoint Presentation/Computer hardware/ software/Office Equipment/Computer consumables/Type setting / printing,Laminate / binding / print / scan / fax Banner / bunting / streamers/Premium Gifts/Business card/ rubberstamp/Wedding card.

www.redonetech.wordpress.com

IKLAN LAIN
Produk makanan kesihatan dan Kecantikan.

www.primaalliance.blogspot.com

Susu Kambing Plus Collagen. Minuman untuk kesihatan dan kecantikan.Produk Bermutu dan Halal edaran Prima Alliance Network

1st mating process
Saturday, January 16, 2010
Apa yang aku nak update nih..takdak berita best selain dari dehan nak bwk masuk baka Thailand, adik aku plak nak p phuket minggu depan nak survey arnab siam jugak katanya. Oooppss ni ada satu citer panas, best punya….

Masa aku nk p bagi makan arnab aku pagi tadi..aku tengok si putih tu dok mengelisah..dok lari keliling sel dia..aku heran gak..nak kata kene gigit kerengga..takdak plak kerengga…lps aku dah bubuh pellet kat depa semua, semua dok khusyuk makan, tp tak sampai 10 minit si putih ni wat hal lagi…apa hal plak nih…tgh miang kot…aku dok pikiaq..baik aku try mate kan putih ni…aku pun ambik dia letak dalam sel si uban, jantan tunggal dalam projek aku nih..perghhh..si uban ni tanpa membuang masa terus memanjat putih..ayarghhh..betui laa..sia putih ni terus diam, rela kot …hahaha ..tgh gersang rupanya si putih ni…uban pon melepaskan geramnya…terkedu aku tgk..uban siap wat aksi akrobatik lagi tu…wahhhh…cenggini rupernyer arnab mengawan…hahahaha…last-last ari ni aku matekan 3 ekor sekali ari ni…putih, cipan ngan Sinbad…untung uban, semua kena penangan dia…lepas tu semua senyap..rileks jer..penat kot…insyaAllah kalo ada rezeki nnt dapatlah 1st production dr projek aku nih…
posted by MYkampage @ 1:34 AM  
1 Comments:
  • At January 21, 2010 at 5:40 AM, Blogger iceburn cartello said…

    uit~! mapuih uban nak kena layan sampai tiga satu hari~! hUHHuhuhuh
    seeloknya, bagi jantan rest dalam 2 hari, supaya tahap kesuburan dia kembali pulih, kalau sangkut tiga² ekoq betina tu... uban memang power~!!! ehehhehehe
    tahniah anda kembali beraksi, ako dok tunggu gak dulu... tgk blog x update, ingat da tutop kandang~ ehehehe praktikkan makanan natural, jgn terlalu bergantung pellet komersial, bila kos makanan hampir zero, juai arnab kampung rm10 pon ader untung~! betul?

     
Post a Comment
<< Home
 
'Create
Aku Ler Nih

Name: MYkampage
Home: Sungai Petani, Kuala Ketil, Kedah, Malaysia
About Me: Sedang belajar menternak arnab....
See my complete profile
Cerita yang baru
Arkib Blog
GeNg ArNaB
Template by

Blogger Templates

BLOGGER

Tetamu
widgeo.net