hARi InI

Free Blog Content

Mai La Kita Sembang2






Stok Arnab Untuk Dijual
Buat masa ni blom ada stok untuk dijualbeli. tunggu kalo ada usha kat sini jer...

Kenapa TUPPERWARE?
-bermutu
-tahan lama
-bebas toksik
-selamat

Dapatkan barangan bermutu dari jenama TUPPERWARE dari kami, 019-2243423
Digital Printing / fast print / offset print Photocopy/Graphic design/Web Design/Powerpoint Presentation/Computer hardware/ software/Office Equipment/Computer consumables/Type setting / printing,Laminate / binding / print / scan / fax Banner / bunting / streamers/Premium Gifts/Business card/ rubberstamp/Wedding card.

www.redonetech.wordpress.com

IKLAN LAIN
Produk makanan kesihatan dan Kecantikan.

www.primaalliance.blogspot.com

Susu Kambing Plus Collagen. Minuman untuk kesihatan dan kecantikan.Produk Bermutu dan Halal edaran Prima Alliance Network

akhirnya.................
Sunday, December 13, 2009
salam..amboih lama tak update nih..tak tau nak tulih apa..tp progress still on going..kemarin aku sempat siap kat satu kandang 6 sel,...tapi pintu blom sempat daaa..nnt dah complete aku boh laaaa gambaq...hehehehe...bangsal pon dah siap, cun wooo...actually tu bangsal tu ayah aku yang buat...hehehe dia nk wat tempat letak motor tp aku tumpang laaa skit wat letak bangsal arnab aku nih...

ni aku dah booking satu jantan yang ada "uban" dari dehan ni..tp masa nak p ambik blom ada lagi ni...seeeebuk jer skang nih....hehehehe nak bagi penuh sel-sel yang ada tu..baru laanampak mcm banyak...

adiosss sambung lagiii....
posted by MYkampage @ 9:03 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
'Create
Aku Ler Nih

Name: MYkampage
Home: Sungai Petani, Kuala Ketil, Kedah, Malaysia
About Me: Sedang belajar menternak arnab....
See my complete profile
Cerita yang baru
Arkib Blog
GeNg ArNaB
Template by

Blogger Templates

BLOGGER

Tetamu
widgeo.net