hARi InI

Free Blog Content

Mai La Kita Sembang2






Stok Arnab Untuk Dijual
Buat masa ni blom ada stok untuk dijualbeli. tunggu kalo ada usha kat sini jer...

Kenapa TUPPERWARE?
-bermutu
-tahan lama
-bebas toksik
-selamat

Dapatkan barangan bermutu dari jenama TUPPERWARE dari kami, 019-2243423
Digital Printing / fast print / offset print Photocopy/Graphic design/Web Design/Powerpoint Presentation/Computer hardware/ software/Office Equipment/Computer consumables/Type setting / printing,Laminate / binding / print / scan / fax Banner / bunting / streamers/Premium Gifts/Business card/ rubberstamp/Wedding card.

www.redonetech.wordpress.com

IKLAN LAIN
Produk makanan kesihatan dan Kecantikan.

www.primaalliance.blogspot.com

Susu Kambing Plus Collagen. Minuman untuk kesihatan dan kecantikan.Produk Bermutu dan Halal edaran Prima Alliance Network

tApAk PrOJeCt.
Tuesday, January 26, 2010
hmmmm...apa nak tulih nih....lama gak x update nih...haaaaa...aku dah dapat tapak yg paling sesuai utk projek bangsal terbaru aku..so ari minggu aritu aku dengan kerjasama kontraktor pembersihan hikerstarz(adik aku ler tuh) merangkap partner aku telah melakukan kerja perbersihan asas kawasan tersebut...mak oooiii penat wooo..lama x wat keja2 kasar nih...heheheh.... insyaAllah kalo xder aral melintang..dalam tgh bulan february nnt siap laa kot....planya tempat ni jadi permanent utk projek kami nih....x sabaq nih sebenaqnya dok tgk baka2 power tgh meletop nih kat malaysia nih...

antara gambaq kat site....(kontraktor sembunyi belakang kamera)


abih pokok betik dan pokok palas mak aku jadi mangsa..hehehehe....tp mak aku sporting..sokongan padu dari parent kami untuk kami menyempurnakan projek kami nih...
insyaAllah kami akan pastikan projek ini berjaya..insyaAllah...
posted by MYkampage @ 12:50 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
'Create
Aku Ler Nih

Name: MYkampage
Home: Sungai Petani, Kuala Ketil, Kedah, Malaysia
About Me: Sedang belajar menternak arnab....
See my complete profile
Cerita yang baru
Arkib Blog
GeNg ArNaB
Template by

Blogger Templates

BLOGGER

Tetamu
widgeo.net