hARi InI

Free Blog Content

Mai La Kita Sembang2






Stok Arnab Untuk Dijual
Buat masa ni blom ada stok untuk dijualbeli. tunggu kalo ada usha kat sini jer...

Kenapa TUPPERWARE?
-bermutu
-tahan lama
-bebas toksik
-selamat

Dapatkan barangan bermutu dari jenama TUPPERWARE dari kami, 019-2243423
Digital Printing / fast print / offset print Photocopy/Graphic design/Web Design/Powerpoint Presentation/Computer hardware/ software/Office Equipment/Computer consumables/Type setting / printing,Laminate / binding / print / scan / fax Banner / bunting / streamers/Premium Gifts/Business card/ rubberstamp/Wedding card.

www.redonetech.wordpress.com

IKLAN LAIN
Produk makanan kesihatan dan Kecantikan.

www.primaalliance.blogspot.com

Susu Kambing Plus Collagen. Minuman untuk kesihatan dan kecantikan.Produk Bermutu dan Halal edaran Prima Alliance Network

Hari ini dalam sejarah…
Wednesday, February 17, 2010


ni laa1st babies rebit ku.....anak si sinbad tu.....apa brand?..aku pun tak tau...hehehe




Setelah lama dok tunggu akhirnya arnab aku berjaya juga melahirkan 1st babies. Si Sinbad telah selamat melahirkan 5 ekor anak pada 16/02/2010 yang lalu, actually aku pun tak perasan bila dia beranak, sedaq2 dah ada 5 ekoq anak.. pagi tu cam biasa la aku dok sapu najis dorang kat bawah kandang tu, sampai kat kandang si Sinbad ni aku Nampak ada menda berdarah..eheh..apa ni?..aku jenguk kat kandang dia, wah ada 3 anak bergelimpang atas dawai tu, aku tak bubuh kotak laa sbb takdak tanda cabut bulu ka apa ka….sekoq tu kepala dia lekat kat dawai…aku terpaksa potong dawai tu nak kuarkan kepala dia..kalo tak kompom mampos…heheheh…setel jer letak dorang dalam kotak aku sambung laa keja2 menyapu tu..alih kat tepi tu aku Nampak menda bergerak2..aikss..rupanya ada sekoq lagi dah jatuh atas tanah...laaa cemana dia bleh jatuh?..aku ambik, pastu aku cek keliling , tu diaaa sekoq lagi dok begolek atas tanah bawah kandang tu….laaaaa ada lagii…aku ambik, buang rumpur dan pasir yang lekat kot badan dia..aku boh balik dlm kotak…bergelimpang depa tidoq..
Akhirnya aku berjaya juga membiakkan arnab ku ini.. harap2 dorang idup sampai dewasa laaa….
posted by MYkampage @ 9:46 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
'Create
Aku Ler Nih

Name: MYkampage
Home: Sungai Petani, Kuala Ketil, Kedah, Malaysia
About Me: Sedang belajar menternak arnab....
See my complete profile
Cerita yang baru
Arkib Blog
GeNg ArNaB
Template by

Blogger Templates

BLOGGER

Tetamu
widgeo.net