hARi InI

Free Blog Content

Mai La Kita Sembang2






Stok Arnab Untuk Dijual
Buat masa ni blom ada stok untuk dijualbeli. tunggu kalo ada usha kat sini jer...

Kenapa TUPPERWARE?
-bermutu
-tahan lama
-bebas toksik
-selamat

Dapatkan barangan bermutu dari jenama TUPPERWARE dari kami, 019-2243423
Digital Printing / fast print / offset print Photocopy/Graphic design/Web Design/Powerpoint Presentation/Computer hardware/ software/Office Equipment/Computer consumables/Type setting / printing,Laminate / binding / print / scan / fax Banner / bunting / streamers/Premium Gifts/Business card/ rubberstamp/Wedding card.

www.redonetech.wordpress.com

IKLAN LAIN
Produk makanan kesihatan dan Kecantikan.

www.primaalliance.blogspot.com

Susu Kambing Plus Collagen. Minuman untuk kesihatan dan kecantikan.Produk Bermutu dan Halal edaran Prima Alliance Network

perkembangan feb 2010....
Monday, February 1, 2010
Walaupun arnab blom byk tapi kami telah mengambil inisiatif untuk menanam napier bagi persediaan bekalan makanan untuk arnab kami. Ini juga atas komen dan cadangan otai yang sudi menjengah blog aku yang x seberapa ini. Sebagai permulaaan ini lah napier yang masih didalam polybag sebelum di tanam di tapak kekal…. Perancangan untuk mengurangkan kebergantungan sepenuhnya kepada pellet…




Ni pulak selingan…gambar uban yg dah tumbuh bulu sepenuhnya..tp masih blom sepanjang dan selebat yang asal….


yang ni gambaq terbaru borei....lawa tak kaler dia?...cam kucin siam pon ada,,kan..kan..kan..idung,telinga, kaki,ekor warna kelabu/hitam....bulu putih bersih...mata merah..apa punya pesen daaaa.....

posted by MYkampage @ 2:21 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
'Create
Aku Ler Nih

Name: MYkampage
Home: Sungai Petani, Kuala Ketil, Kedah, Malaysia
About Me: Sedang belajar menternak arnab....
See my complete profile
Cerita yang baru
Arkib Blog
GeNg ArNaB
Template by

Blogger Templates

BLOGGER

Tetamu
widgeo.net