hARi InI

Free Blog Content

Mai La Kita Sembang2






Stok Arnab Untuk Dijual
Buat masa ni blom ada stok untuk dijualbeli. tunggu kalo ada usha kat sini jer...

Kenapa TUPPERWARE?
-bermutu
-tahan lama
-bebas toksik
-selamat

Dapatkan barangan bermutu dari jenama TUPPERWARE dari kami, 019-2243423
Digital Printing / fast print / offset print Photocopy/Graphic design/Web Design/Powerpoint Presentation/Computer hardware/ software/Office Equipment/Computer consumables/Type setting / printing,Laminate / binding / print / scan / fax Banner / bunting / streamers/Premium Gifts/Business card/ rubberstamp/Wedding card.

www.redonetech.wordpress.com

IKLAN LAIN
Produk makanan kesihatan dan Kecantikan.

www.primaalliance.blogspot.com

Susu Kambing Plus Collagen. Minuman untuk kesihatan dan kecantikan.Produk Bermutu dan Halal edaran Prima Alliance Network

selingan...ayam kampung
Saturday, March 13, 2010
oleh kerana lama x update pasai arnab...gatai tangan nak buat posting, maka aku boh laaa pasai ayam kampung yang di tetaskan menggunakan "ibu mesin".. hehe pakai incubator laaa... lama gak dok test tetaskan anak ayam ni tp 1st batch x berapa jadi..banyak sangat prob...kalo tak mati..jadi cacat atau macam x cukup bulan....

so stop lama jugak laaa...cuma baru2 ni try balik...tgk2 Alhamdulillah..kali ni suma jadi...semu menetas elok...cuma sekoq ja..cacat kat kaki...tp

ni anak2 ayam tu tengah posing dengan "ibu elektronik" depa.. yang kat dalam perut "ibu " tu..3rd batch...harap2..yang ni mencatatkan peratusan penetasan yang lebih memuaskan..insyaAllah...

ni plak tengah lepak ngan atas "ibu"...
posted by MYkampage @ 3:44 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
'Create
Aku Ler Nih

Name: MYkampage
Home: Sungai Petani, Kuala Ketil, Kedah, Malaysia
About Me: Sedang belajar menternak arnab....
See my complete profile
Cerita yang baru
Arkib Blog
GeNg ArNaB
Template by

Blogger Templates

BLOGGER

Tetamu
widgeo.net